Palvelut ja palveluiden ostaminen

05.02.19

Otsikoissa tulee esille kuinka telemarkkinointiyritykset liikkuvat harmaalla alueella myydessään palveluita yrityksille. Lähtökohtaisesti yritys tarvitsee näkyvyyttä ja löydettävyyttä viedäkseen toimintaansa asiakaidensa tietoisuuteen. Mikäli yritystä ja sen tuotteita ei löydy ei asiakkaiden rahat  löydä koskaan palveluita tarjoavan yrityksen kassaan. Tämä ongelma on tullut hakukoneiden myötä, jotka ovat syrjäyttäneet kaikki vanhanaikaiset paperituotteet kuten sanomalehdet. Hakeminen tapahtuu hakukoneista, joissa tapahtuva suoramainonta olisi hyvin kallista, niin helpompi tapa on syöttää tietoa hakemistoista hakukoneisiin. Tämän myötä on tullut uusi ilmiö, jossa useat yritykset rakentavat hakemistoja, mutta ne eivät usein osaa syöttää tietoa hakukoneisiin ja niihin laitettu raha ei saa usein vastinetta. 

Haluamme ohjeistaa asiakkaita, että mikäli ette tarvitse näkyvyttää, se on hyvä ilmaista myyntineuvottelussa heti ja olla ostamatta tuotteita! Väärinymmäryksiä tulee helposti kun on kiva jutella asiantuntevan myyjän kanssa, joka kertoo asioita ja sillä hetkellä on ymmärrytä mutta kun maksun aika tulee varsinainen hyöty ei ole näkyvissä sillä hetkellä. Olemme ainut yritys, joka vaatii kaikilta jälleenmyyntiyksiköiltä laadun takeeksi sen, että kaikki puhelut  pitää olla tallennettuina, jotta voimme taata hyvän myyntityön laadun. Tämän vuoksi meitä vastaan tehdyt syytökset ovat vain nimettömiä, koska asiakkaat, jotka esiintyvät omalla nimellä joutuvat tai saavat kuulla oman puheensa nauhalta ja todeta itse kuinka innokkaita he ovat olleet ostamaan palvelun. Olemme toivoneet, että koko ala ottaisi käyttöön vastaavat järjestelmät, jotta välttäisimme vastaavat ongelmat muissakin yrityksissä tai sen myötä heidän toiminnan laatu myös parantuisi.

Terveisin Terran asiakaspalvelu